رئیس شبکه دامپزشکی جوانرود خبر داد:

بازرسی کارشناسان دامپزشکی از کبابی‌ها و رستوران‌های شهر جوانرود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303211|10:05 - 1396/11/14
نسخه چاپی
بازرسی کارشناسان دامپزشکی از کبابی‌ها و رستوران‌های شهر جوانرود
مرصادنیوز: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از انجام بازرسی مشترک از کبابی ها و رستوران های سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، امیری با اعلام این خبر اظهار داشت: اکیپی مشترک از دامپزشکی، بهداشت محیط، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت به مناسبت دهه مبارک فجر ازکبابی ها، رستورانها و قصابی های سطح شهرجوانرود بازرسی کردند.

وی با اشاره به بازدید های مستمر و ادواری توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از مراکز تهیه و عرضه فرآورده های خام دامی، هدف از اجرای این بازدیدها را تامین امنیت غذایی و سلامت فرآورده های دامی مصرفی شهروندان عنوان کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود همچنین افزود: اکیپ های بازرسی و کنترل بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود در راستای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل بهداشت گوشت، حفظ سلامت شهروندان و همچنین ممانعت از کشتارهای غیرمجاز اقدام به بازدید و نظارت از رستوران ها، کبابی ها و قصابی ها کردند.

امیری بیان داشت: در این بازرسی ها تذکرات لازم به متصدیان واحد های عرضه مواد غذایی گوشتی درتهیه فرآورده مصرفی از مراکز عرضه مجاز شهرستان و توصیه های بهداشتی در خصوص نحوه نگهداری و چگونگی عرضه مواد خام دامی به آنها ارائه گردید.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت گزارش های مردمی در کشف تخلفات بهداشتی و برخورد با متخلفانی که سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند از آنها خواست تا هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق شماره تماس چهاررقمی 1512 و نیز سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد