۴ شهید و ۷ زخمی در حمله جنگنده های سعودی به استان های جوف و صعده

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 303215|10:09 - 1396/11/14
نسخه چاپی
۴ شهید و ۷ زخمی در حمله جنگنده های سعودی به استان های جوف و صعده
یک منبع نظامی یمنی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که در پی حملات متعدد جنگنده های سعودی به استان های جوف و صعده در یمن دست کم ۴ غیر نظامی یمنی شهید و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارشامروله، به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نظامی در استان صعده به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که جنگنده های عربستان شب گذشته به یک بزرگراه در شهر «غمر » حمله کرده است که منجر به شهید شدن دو نفر و زخمی شدن یک غیرنظامی یمنی شده است.

بر اساس این خبر جنگنده های سعودی ۴ حمله نیز به بازارهای «السربی» و «المهاذر» و یک بزرگراه در صعده داشته که منجر به شهید شدن یک تن و زخمی شدن یک غیرنظامی دیگر شده است. علاوه بر آن خسارت های زیادی نیز به مراکز تجاری و خودروهای موجود در محل حمله وارد شده است.

به این ترتیب جنگنده های سعودی چندین منطقه دیگر از جمله منطقه الازهور در شهر «رازح» و منطقه الشومیه در شهر غمر را بمباران کرده اند که منجر به زخمی شدن دو غیر نظامی یمنی شده و به منطقه مران در شهر حیدان و شهر ساقین نیز یورش برده اند.

این منبع اعلام کرد که جنگنده های سعودی همچنین مناطق پراکنده ای در شهرهای منبه و رازح را نیز گلوله باران کرده اند و در حمله جنگنده های سعودی به یک اردوگاه عشایر یمنی در شهر «برط الماشی» در استان جوف در نزدیکی مرز با عربستان یک غیرنظامی یمنی شهید و سه تن دیگر زخمی شده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد