گزارش خبری

زنگ انقلاب با حضور بخشدار مرکزی صحنه در روستای درکه نواخته شد + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 303226|21:49 - 1396/11/14
نسخه چاپی
زنگ انقلاب با حضور بخشدار مرکزی صحنه در روستای درکه نواخته شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : به مناسبت دهه مبارک فجر زنگ انقلاب با حضور بخشدار مرکزی صحنه و معاونت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در روستای درکه نواخته شد.

به گزارشامروله، به مناسبت دهه مبارک فجر زنگ انقلاب با حضور بخشدار مرکزی صحنه و معاونت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه در روستای درکه نواخته شد.

 

در این مراسم حسن امامی عنوان کرد: هویت امام خمینی (ره) در ایمان به خدا، ایمان به مردم و ایمان به هدف و رای تعریف می شود.

 

وی  بیان کرد:رمز پیروزی امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی باور خداوند و مردم مستضعف بود و بار انقلاب را همین قشر به دوش کشیدند.

 

 

بخشدار مرکزی صحنه گفت : شما دانش آموزان در این مکتب درس می خوانید و در سایه رشادت آن دانش آموختگان و در امنیت زندگی می کنید و درس می خوانید و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.

 

انقلاب اسلامی را بزرگترین حادثه اواخر قرن بیستم می‌دانند

 

 

درادامه محمد جمشیدی معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه درخصوص آغاز نهضت امام ازسال42وتبعید ایشان وتحقق وعده الهی دربرگزاری حکومت حق ونابودی باطل وهمچنین خدمات نظام مقدس جمهوری به مردم عزیز ایران اسلامی سخنانی رامطرح کرد.

 

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی را بزرگترین حادثه اواخر قرن بیستم می‌دانند تصریح کرد : انقلاب اسلامی در ردیف انقلابهای بزرگ دنیا قرار می گیرد و دامنه تاثیر گسترده‌ای داشته است. تاثیر انقلاب اسلامی بر رخدادهای وقوع انقلاب بالا بوده و وقوع انقلاب در کشورهای اسلامی در دهه اخیر متاثر از انقلاب اسلامی ایران بوده است.