امام جمعه شهرستان صحنه :

انقلاب اسلامی منشاء تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 303229|22:23 - 1396/11/14
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی منشاء تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی منشاء تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در مراسم زنگ انقلاب عنوان کرد :  انقلاب اسلامی ایران بستر اسلام را برای مردم فراهم کرد به طوری که دیو را از کشور خارج و فرشته را نازل کرد.

 


وی با اشاره به عجین شدن دهه فاطمیه با دهه فجر اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) القاب زیادی داشتند که یکی از آنها مرضیه بود و آنقدر خوب عمل کرد که مورد رضایت خداوند قرار گرفت.

 



حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان افزود: دشمن برای از بین بردن این اتفاق تاریخی بزرگ از تمام توان خود استفاده می کند که دانش آموزان با حجاب، عفاف و تلاش برای تحصیل؛ توطئه ها را خنثی می کنند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : انقلاب اسلامی ملت ایران منشا بیداری ملت های آزاده جهان در مبارزه با طاغوت است و در 40 سال گذشته، بسیاری از مردم دنیا با الهام از ملت ایران در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستاده اند.

 

وی تشریح کرد : پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی منشاء تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد