گزارش خبری

جمعی از مسئولین ادارات صحنه در دهه مبارک فجر با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه دیدار کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 303249|16:15 - 1396/11/16
نسخه چاپی
جمعی از مسئولین ادارات صحنه در دهه مبارک فجر با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه دیدار کردند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه صحنه ، فرماندار و بخشدار و سایر مسئولان و مدیران ادارات شهرستان نشستی صمیمی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی داشتند .

به گزارشامروله، به دعوت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه از ائمه جماعات و روسای ادارات و فرماندار شهرستان صحنه میهمان این واحد بودند.

 

در برنامه ای که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر تدارک دیده شده بود، امام جمعه و فرماندار و بخشدار و سایر مسئولان و مدیران ادارات شهرستان نشستی صمیمی با کارکنان این واحد دانشگاهی داشتند.

 

حجت الاسلام الیاسی امام جمعه و نورالدین فرزادی پور فرماندار این شهرستان درباره ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی سخنرانی کردند و از دستاوردها و پیشرفت‌های حاصل از انقلاب اسلامی نام بردند.

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه میزبان ادارات در برپایی اولین نماز وحدت شهرستان هم بود.

 

نماز این روز با حضور مسئولان و مدیران و روسای ادارات شهرستان در محل مسجد این واحد دانشگاهی به امامت حجت الاسلام الیاسی امام جمعه این شهرستان اقامه شد.

 

امام جمعه صحنه یاد و خاطره امام (ره) و ایام دهه مبارک فجر را گرامی داشت و از موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی نام برد و از مسئولان فرهنگی این واحد دانشگاهی که در برگزاری این نماز پیش قدم شده بودند قدردانی کرد.