گزارش خبری

جمعی از مسئولین ادارات صحنه در دهه مبارک فجر با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه دیدار کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 303249|16:15 - 1396/11/16
نسخه چاپی
جمعی از مسئولین ادارات صحنه در دهه مبارک فجر با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه دیدار کردند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه صحنه ، فرماندار و بخشدار و سایر مسئولان و مدیران ادارات شهرستان نشستی صمیمی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی داشتند .

به گزارشامروله، به دعوت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه از ائمه جماعات و روسای ادارات و فرماندار شهرستان صحنه میهمان این واحد بودند.

 

در برنامه ای که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر تدارک دیده شده بود، امام جمعه و فرماندار و بخشدار و سایر مسئولان و مدیران ادارات شهرستان نشستی صمیمی با کارکنان این واحد دانشگاهی داشتند.

 

حجت الاسلام الیاسی امام جمعه و نورالدین فرزادی پور فرماندار این شهرستان درباره ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی سخنرانی کردند و از دستاوردها و پیشرفت‌های حاصل از انقلاب اسلامی نام بردند.

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه میزبان ادارات در برپایی اولین نماز وحدت شهرستان هم بود.

 

نماز این روز با حضور مسئولان و مدیران و روسای ادارات شهرستان در محل مسجد این واحد دانشگاهی به امامت حجت الاسلام الیاسی امام جمعه این شهرستان اقامه شد.

 

امام جمعه صحنه یاد و خاطره امام (ره) و ایام دهه مبارک فجر را گرامی داشت و از موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی نام برد و از مسئولان فرهنگی این واحد دانشگاهی که در برگزاری این نماز پیش قدم شده بودند قدردانی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد