به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

نمایش گوشه ای از توانایی بسیج سازندگی کرمانشاه در اشتغالزایی + تصاویر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303254|19:10 - 1396/11/16
نسخه چاپی
نمایش گوشه ای از توانایی بسیج سازندگی کرمانشاه در اشتغالزایی + تصاویر
به مناسبت ایام الله دهه فجر، چندین طرح اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج سازندگی استان کرمانشاه راه اندازی شده است، مورد بازدید مسئولین این نهاد قرار گرفت.

به گزارشامروله،  امروز دوشنبه با حضور حسین قبادی بصیر، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از چندین طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی که توسط بسیج سازندگی راه اندازی شده است، بازدید به عمل آمد.

1

قبادی بصیر در ابتدا از یک واحد لبنیاتی که با بهره گیری از کمک های بسیج سازندگی و در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده بود، بازدید کرد.

2

این واحد تجاری اشتغالزایی مستقیم ۶ نفر را به همراه داشته است.

بازدید از کارگاه تولید نان فانتزی دومین برنامه مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بود.

3

این کارگاه نیز از طرح های اقتصاد مقاومتی است که با کمک بسیج سازندگی راه اندازی شده است.

برای راه اندازی این کارگاه۳۰ میلیون ریال به عنوان سرمایه اولیه و با استفاده از تسهیلات اعطایی از این نهاد هزینه شده است.

4

اکنون سرمایه این واحد به ۳۰۰ میلیون رسیده و ۱۱ نفر اشتغالزایی را نیز در پی داشته است.

5

بازدید از کارگاه خانگی تولید ترشی نیز از دیگر برنامه های امروز مسئول بسیج سازندگی بود و این کارگاه نیز به عنوان یکی از مشاغل خرد و با بهره گیری از کمک های بسیج سازندگی راه اندازی شده است.

6

کارگاه تولید ترشی و فرآوری زیتون دیگر مقصد مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بود که با کمک این نهاد به بهره برداری رسیده است.

6

۳۰ میلیون تومان سرمایه با استفاده از تسهیلات اعطایی بسیج سازندگی در حوزه اقتصادمقاومتی برای این کارگاه هزینه شده است و ۵ نفر اشتغالزایی نیز به دنبال داشته است.

7

بازدید از کارگاه تولید و بسته بندی سبزی از دیگر برنامه های امروز قبادی بصیر بود و راه اندازی این کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی نیز ۴ نفر اشتغالزایی درپی داشته است.

8

مقصد نهایی، مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بازدید از کارگاه نجاری هنری بود که 15 نفر اشتغالزایی داشته و از تسهیلات بسیج سازندگی برای آن استفاده شده است.

2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد