شکل گیری تمدن اسلامی در گرو تلفیق ایمان و دانش است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303267|14:09 - 1396/11/17
نسخه چاپی
 شکل گیری تمدن اسلامی در گرو تلفیق ایمان و دانش است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: تلفیق دانش و اعتقاد به قدرت الهی، رمز شتاب بخشی به توسعه پایدار و اثر بخش برای ساخت جامعه مبتنی بر تمدن اسلامی است.

به گزارشامروله، ،  سردار بهمن ریحانی در جمع معاونین، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرمانشاه اظهار داشت: تلفیق  علم و دانش با اعتقاد و ایمان رمز پیشرفت های مثال زدنی جوانان ایران اسلامی در حوزه های مختلف است.

وی افزود: تفسیر و نگاه ویژه امام خمینی (ره) از اصل توحید تنها اعتقاد ظاهری به یگانگی خدا نیست بلکه توحید به معنای واقعی کلمه و بی توجهی به همه قدرتهای مادی در قبال ایمان و توجه به قدرت و حمایت الهی از صراط حق است.

سردار ریحانی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: امروز تولید دانش در ایران با رشد قابل توجه و چشم گیری در مجامع علمی دنیا مطرح است و وجه تمایز این تولید دانش، توحید محور بودن آن و به کار گیری آن برای مصالح جامعه بشری است.

سردار ریحانی

وی تصریح کرد: شارش دستاورد های تولید علم برای خدمت  به مردم از اهداف انقلاب اسلامی است و دانشمندان انقلاب اسلامی است.

سردار ریحانی با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری پژوهشی و علمی میان دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: این تفاهم نامه برای ارتقاء سطح همکاری ها و استفاده از ظرفیتهای مشترک فناوری و علمی و با هدف شتاب بخشی به پیشرفت و توسعه پایدار استان امصا شده است.

سردار ریحانی

 سردار ریحانی در پیش از مراسم امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی به مقام شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) همچنین از زیرساختهای آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد کرمانشاه بازدید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد