مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش کشور خبر داد

نصب زیرساختهای آموزش الکترونیک در گیلانغرب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303270|14:14 - 1396/11/17
نسخه چاپی
نصب زیرساختهای آموزش الکترونیک در گیلانغرب
مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش کشور در گیلانغرب گفت : آموزش از راه دور یک بخش ناشناخته آموزش و پرورش است که بالغ بر 170 هزار دانش آموز درکشوراز آموزش راه دور بهره مند هستند.

به گزارشامروله، به نقل از مطلع الفجر،  مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش کشور صبح امروز و در افتتاحیه طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش آموزان شهرستان  زلزله زده  گیلانغرب اظهار داشت: آموزش از راه دور یک بخش ناشناخته آموزش و پرورش است و بالغ بر 170 هزار دانش آموز درکشوراز آموزش راه دور بهره مند هستند.

گودرز شاهمرادی ضمن اشاره به مفاد سند بنیادین با بیان اینکه رسالت اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان است، تصریح کرد: دانش آموزان باید به لحاظ شرایط و فرصت های یادگیری با یکدیگر برابر باشند که از آن تحت عنوان عدالت آموزشی یاد می شود.

وی افزود: بر اساس سند بنیادین  دو هدف اصلی ما یعنی عدالت آموزشی  و ایجاد فرصت  برابر  و  ارایه خدمات  نوین  آموزشی  است که در سایه پیگیری و تلاشها بستر  ان در کشور فراهم و جمع کثیری اکنون از ان بهره مند هستند .

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش کشور  ابراز داشت: 1615 واحد اموزشی راه دور  اکنون  در کشور داریم و در گیلانغرب هم ضمن تشکر از خدمات مدیر آموزش و پرورش، از اقای پرویز خواهش میکنیم پیگیر موضوع باشند تا به زودی زیرساختهای آموزش الکترونیک در شهرستان به منظور بهره مندی دانش اموزان فراهم کنیم .

شاهمرادی گفت:در سراسر کشور و در شاکله اموزشی  راه دور اکنون 17 3134 نفر از دانش آموزان از خدمات استفاده که در استان کرمانشاه نیز در قالب 29 واحد آموزشی 3500 دانش اموز خدمات الکترونیکی راه دور را دریافت میکنند و البته این خدمات به دو صورت نیمه حضوری و غیر حضوری است.

وی در پایان از اساتیدی که از مناطق چند گانه دل در گرو کار دلسوزانه داشته اند و در طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش آموزان شهرستان  زلزله زده  استان کرمانشاه  برای آموزش حضور پیدا کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد