مسئول نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی صحنه :

امام(ره) برای رسیدن به مقام عبودیت و بندگی به خداوند توکل کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 303277|21:33 - 1396/11/17
نسخه چاپی
امام(ره) برای رسیدن به مقام عبودیت و بندگی به خداوند توکل کردند
پایگاه خبری امروله : مسئول نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان صحنه گفت : کشورمان در گذشته قادر به ساختن سامانه های نظامی نبود اما هم اکنون آمار و ارقام را پشت سر گذشته و توانسته برخی از سامانه های نظامی را که در انحصار کشورهای پیشرفته جهان قرار دارد، تولید کند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین علی حسنی در مراسم جشن انقلاب اسلامی که در روستای دهلق برگزار شده بود عنوان کرد :  انقلاب اسلامی برای همه مردم برکات بسیاری داشته است که باید قدر شناس باشیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امام(ره) برای رسیدن به مقام عبودیت و بندگی به خداوند توکل کردند، افزود: همه ما باید ایشان را الگوی خود قرار داده و با توکل به خداوند در حفظ این انقلاب بکوشیم.

 

حجت الاسلام حسنی  با اشاره به اثبات تونمندی های ملت ایران در سال های پس از انقلاب بیان کرد: ما علاوه بر جایگاه علمی بالا، در زمینه توانمندی های دفاع از خود نیز پیشرفت خوب داشته ایم و آنچنان در این زمینه توان ما بالا رفته که دیگران چشم طمع و جرات شیطنت علیه ما را ندارند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان صحنه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت ‌های مبارزان انقلاب اسلامی بدست آمده است، افزود: امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند از آرمان ‌های بلند انقلاب حفاظت و حراست کنند.

 

وی بیان کرد : کشورمان در گذشته قادر به ساختن سامانه های نظامی نبود اما هم اکنون آمار و ارقام را پشت سر گذشته و توانسته برخی از سامانه های نظامی را که در انحصار کشورهای پیشرفته جهان قرار دارد، تولید کند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد