به مناسبت ایام الله دهه فجرصورت گرفت؛

برپایی حدود۶۰ نمایشگاه‌ دانش‌آموزی«مدرسه انقلاب»در استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303292|13:06 - 1396/11/18
نسخه چاپی
برپایی حدود۶۰ نمایشگاه‌ دانش‌آموزی«مدرسه انقلاب»در استان کرمانشاه
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه از برپایی حدود ۶۰ نمایشگاه دانش‌آموزی«مدرسه انقلاب» در استان و توسط این نهاد خبر داد.

به گزارشامروله، علی صفدری، از برپایی برنامه های متعددی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان در استان کرمانشاه و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

وی افزود: یکی از شاخص ترین برنامه های فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه، طی این ایام برپایی نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» در برخی از مدارس سراسر استان است.

صفدری تصریح کرد: حدود ۶۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در استان برپا شده است ودانش آموزان در این نمایشگاه در سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما به مطالعه، تحقیق و تولید محصولات نمایشگاهی بر پایه ابتکارات خود می پردازند و در نهایت دانش آموزان به روایتگری در باب موضوع  اقدام خواهند کرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه، انگیزه بخشی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی را سه راهبرد اصلی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی در خصوص اهدف این طرح ونمایشگاه افزود: ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشناسازی با شخصیت و آرمان حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمانهای ملی، جهانی و تمدن انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش آموزان در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی زمان برپایی این نمایشگاه را ۱۴ الی ۲۲ بهمن عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقات کتابخوانی و... از دیگر برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه طی دهه فجر است.