پیش از ظهر امروز

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر دینوری برگزار شد + عکس

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303301|19:27 - 1396/11/18
نسخه چاپی
 مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر دینوری برگزار شد + عکس
پایگاه خبری امروله : همزمان ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم مدارس ابتدایی بخش دینور برگزار شد.

به گزارشامروله،  همزمان  ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم مدارس ابتدایی بخش دینور برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی که با حضور معاون اداره آموزش و پرورش منطقه دینور برگزار شد، دانش آموزان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند .

 


معاون اداره آموزش و پرورش دینور در این مراسم گفت: رسیدن به سن تکلیف، جشن آزادگی است و انسان هنگامی آزاد است که بنده محض خدا بوده و تمام اعمالش برای رضایت خداوند باشد.

 


مظفر پورفرید افزود: یکی از مهمترین وظیفه بندگی انسان که باید در اولویت تمام اعمال حسنه قرار گیرد، خواندن نماز است و نماز راهی است بسوی خدا که به واسطه آن می توانیم با خدا صحبت کنیم و بندگی خود را ابراز داریم .

 


وی افزود: همه ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که پروردگار متعال به نماز و روزه و عبادات ما نیاز ندارد، بلکه این انسان‌ها هستند که برای رهایی از لذایذ شیطانی و رسیدن به سعادت نیازمند انجام تکالیف و فرایض مذهبی هستند.

 


وی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت : از امروز نامه اعمال شما نزد خداوند متعال گشوده شده و تمام اعمال خوب و یا بد شما در آن ثبت خواهد شد.

 


پورفرید اظهار امیدواری کرد در سایه توکل به خداوند و تلاش بیش از پیش آینده سازان ایران اسلامی شاهد رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد