معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه:

نظام جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم و همه لایه های جامعه است

سرویس: شهرستانکد خبر: 303302|18:56 - 1396/11/19
نسخه چاپی
نظام جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم و همه لایه های جامعه است
پایگاه خبری امروله : معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: نظام جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم و همه لایه های جامعه است که همین رمز ماندگاری انقلاب است

به گزارشامروله،  محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه در سفری یک روزه به شهرستان صحنه در جمع نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این شهرستان حضور یافت و با تبریک ۳۹ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما انقلاب بزرگی در منطقه رقم زدیم که معادلات نظام سلطه و استکبار را بهم ریخت.

 

وی افزود: ما افتخار می کنیم که کشوری مستقل داریم و روی پاهای خودایستاده ایم. 

 

 الهی تبار افزود: ما مردمسالاری را به معنای واقعی در کمتر از ۳ماه از عمر انقلاب، با حضور مردم پای صندوقها و رای به جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتیم. از این نظر هیچ کشوری را نمی توان یافت که اینچنین برای رای و نظر مردم خود احترام قائل باشد.

 

وی افزود: پس از شکلگیری انقلاب اسلامی نظام سلطه و استعمار، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد که خسارتهای فراوانی به ما وارد کرد اما مردم تمام قد ایستادند، بطوریکه حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم. 

 

 وی گفت: در جنگ ۸ساله همه شعیه، سنی و اهل حق و ... همگی با تمام وجود در برابر دشمن ایستادند و از نظام و مملکت خود پشتیبانی کردند.

 

 الهی تبار گفت: در جایی زندگی می کنیم که مردم می توانند حرف خودشان را بزنند. در وقایع اخیر هرچند مردم ممکن است نسبت به برخی مسائل نقد داشته باشند اما وقتی بحث اغتشاشات پیش آمد مسیر خود را جدا کردند، چون دیدند کسانی پشت پرده این اغتشاشات هستند که بانی ۸سال جنگ علیه ما بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم و همه لایه های جامعه است که همین رمز ماندگاری انقلاب است.

 

 لازم به ذکر است در  سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار به شهرستان صحنه، چند پروژه از جمله ۱۱ استخر ذخیره آب، ۱۵۰هکتار سیستم آبیاری نوین و یک مدرسه ۱۲کلاسه افتتاح شد همچنین الهی تبار با تعدادی از خانواده های گرانقدر شهدا دیدار و گفتگو کرد.