رهبر بزرگ و آرمان والا عامل توفیق جمهوری اسلامی ایران است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303307|19:40 - 1396/11/19
نسخه چاپی
رهبر بزرگ و آرمان والا عامل توفیق جمهوری اسلامی ایران است
جانشین دانشگاه امام حسین (ع) گفت: رهبر بزرگ و آرمان والا عامل توفیق جمهوری اسلامی ایران در طول ۴ دهه اخیر بوده است.

به گزارشامروله، ، سردار حمید اباذری جانشین دانشگاه امام حسین علیه السلام امروز در نخستین نشست تخصصی فعالان فرهنگی که با محوریت خدمت رسانی به مردم زلزله زده استان های کرمانشاه و کرمان در قصرشیرین برگزار شد، با اشاره به مشکلات زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: وقتی زلزله ۷.۳ ریشتری رخ داد، همه ما شوکه شدیم، باید خداوند را شاکر بود که زلزله‌ای با این وسعت، تعداد کشته شدگان و زخمی ها از آنچه انتظار می‌رفت، بسیار کمتر بود.

سردار اباذری در ادامه بیان کرد: خرابی های ناشی از زلزله بسیار وحشتناک است، ۱۶ هزار خانه در پی زلزله ۷.۳ ریشتری، کاملا خراب شد، حجم فاجعه بسیار زیاد است.

وی افزود: دانشگاه امام حسین علیه السلام هرساله میزبان قدوم مبارک مقام معظم رهبری است، حضرت آقا سه نقطه در کل کشور است که هرساله حضور دارند، این سه مکان شامل مشهد مقدس، دانشگاه مقدس امام حسین علیه السلام و مرقد حضرت امام خمینی (ره) است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در یکی از بیانات خود فرمودند خرمشهرها در پیش است. چهل سال از انقلاب گذشته و رهبر معظم انقلاب این جمله را خطاب به همه فرمود. 

جانشین دانشگاه امام حسین علیه السلام با ادامه توضیحات افزود: حقیقتا خرمشهرها در پیش است، یعنی اینکه دشمن خرمشهرهایی را از ما گرفته است، البته نه در صحنه نظامی، در صحنه‌هایی به مراتب سخت تر و مشکل تر.

 سردار اباذری ادامه داد: اگر ایمان های ما حفظ شود این خرمشهرها حفظ می‌شوند، روحیه جهاد و فی سبیل الله، در همه مردم و در جوانان باقی بماند.

وی افزود: چهار عامل پیروزی هر کشوری عبارتند از آرمان بزرگ، رهبر بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزرگ. ما این چهار عامل را در طول چهار دهه داشتیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد