مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه:

اگر تابع ولی فقیه نباشیم زیر دست و پای استکبار «له» می شویم

سرویس: شهرستانکد خبر: 303320|19:58 - 1396/11/19
نسخه چاپی
 اگر تابع ولی فقیه نباشیم زیر دست و پای استکبار «له» می شویم
پایگاه خبری امروله : مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه با اشاره به کلام نورانی امام علی(ع): مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ عَدُوِّهِ؛ هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد، زیر لگد دشمن بیدار می شود. تصریح کرد: باید مطیع اوامر ولایت باشیم تا سکاندار نظام به سلامت پرچم را به دست حضرت ولی عصر(عج) برساند.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفتگو باامروله، در خصوص نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: در نهضت اسلامی که توسط حضرت امام(ره) از خرداد ۴۲ آغاز شد، نقش بی بدیل مراجع و حوزه های علمیه چشمگیر بود.

 

 

وی با اشاره به این که بنیانگذار جمهوری اسلامی به تاسی از تعالیم الهی و مکتب انسان ساز عاشورا وارد میدان مبارزه با طاغوت شدند، افزود: وقتی که رهبر نهضت با روشنگری، مردم را از ظلم و فساد آگاه کرد، زمینه های ریشه کنی طاغوت پهلوی فراهم شد.

 

مدیر مدرسه علمیه  امیرالمومنین(علیه السلام) شهرستان صحنه در خصوص رهنمودهای حضرت امام(ره) در راه پیشرفت و برطرف شدن مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کلام نورانی حضرت امام(ره) در تمامی دوران انقلاب، باعث رفع بن بست ها از جامعه  انقلابی و گشایش در کار مسئولین بود

 

حجت الاسلام بهمنی به نقش روحانیت در صیانت از انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: روحانیت در شکل گیری نهادهای انقلابی و همکاری با آنان برای رهایی انقلاب از آسیب ها و عبور از پیچ های خطرناک، سنگ تمام گذاشته است.

 

وی در پایان با اشاره به کلام نورانی امام علی(ع): مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ عَدُوِّهِ؛ هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛زیر لگد دشمن بیدار می شود. تصریح کرد: باید مطیع اوامر ولایت باشیم تا سکاندار این نظام به سلامت پرچم را به دست حضرت ولی عصر(عج) برساند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد