رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه خبر داد::

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب با رویکری خلاقانه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303334|13:12 - 1396/11/21
نسخه چاپی
برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب با رویکری خلاقانه
مرصادنیوز: مدیرکل کانون و رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با اعلام اینکه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب برگزار می شود،گفت:این ویژه برنامه ها با رویکردی خلاقانه، شادی آفرین و با مشارکت فعال اعضا برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز، مدیرکل کانون و رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری ویژه برنامه فرهنگی دهه فجردر شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با عنوان « انقلاب، کودک، میهن»در این شهرستان زلزله زده برگزار می شود.

وی برپایی نمایشگاه و طراحی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط کودکان و نوجوانان را از برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: عنوان این برنامه «پرچم ایران پاره تن من است» و کودکان و نوجوانان شهرستان با اثر انگشت بر روی پارچه ای سفید، پرچم جمهوری اسلامی ایران را طراحی خواهند کرد.

وی از اجرای تئاتر با عنوان «شبی در اتاق مه نگار» با موضوع مقابله با استرس زلزله برای کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این برنامه نیز در میان کودکان و نوجوانان زلزله زده این منطقه برگزار می‌شود.

فتاحی در پایان " اثربخشی " را ویژگی برنامه های کمیته ی کودک و نوجوان برای اجرا در دهه ی فجر عنوان کرد و گفت: این ویژه برنامه ها با رویکردی خلاقانه، شادی آفرین و با مشارکت فعال اعضا برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد تا در ذهن آنان ماندگاری بیشتری داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد