متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه :

روز جمعه تا میانه هفته آینده، میزان بارش ها بیشتر می شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 303390|19:24 - 1396/11/24
نسخه چاپی
 روز جمعه تا میانه هفته آینده، میزان بارش ها بیشتر می شود
پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای شهرستان تا صبح فردا، ابری بتدریج همراه با وزش باد و بارندگی پیش بینی می شود.

" یگانه خاموشیان "  در گفتگو باامرولهاظهار داشت:  بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای شهرستان تا صبح فردا، ابری بتدریج همراه با وزش باد و بارندگی پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد :  بارندگی، که گاهی اوقات با وزش باد نسبتاً شدید همراه می گردد؛ علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، ممکن است با رگبار پراکنده تگرگ و رعدوبرق نیز همراه و سبب سیلاب‌های محلی (بخصوص در مناطق کوهستانی) شود.

 

خاموشیان خاطر نشان کرد : بارش علاوه بر ارتفاعات، احتمالاً در اوایل وقت فردا و در برخی گردنه های سردسیر شهرستان ، موقتاً به شکل برف نیز مشاهده گردد.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: لازم به ذکر است؛ این سامانه طی ساعاتی از امروز و فردا، ممکن است؛ هوای شهرستان را کم و بیش غبارآلود نماید.

 

وی تشریح کرد : در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، احتمال مه صبحگاهی در برخی نقاط و در بعضی ساعات افزایش ابر، مهمترین پدیده های قابل ذکر در سطح شهرستان می باشند.

 

همچنین از روز جمعه تا میانه هفته آینده، گذر سامانه بارشی قوی تری، سبب بارندگی گسترده در سطح شهرستان خواهد شد.
                    

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد