گزارش خبری

جلسه تعیین تکلیف ترمینال و ساماندهی مسافرکش های برون شهری صحنه انجام شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303391|08:44 - 1396/11/24
نسخه چاپی
جلسه تعیین تکلیف ترمینال و ساماندهی مسافرکش های برون شهری صحنه انجام شد
پایگاه خبری امروله : جلسه تعیین تکلیف ترمینال و ساماندهی مسافرکش های برون شهری صحنه با حضور مسئولین ذیربط در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه تعیین تکلیف ترمینال و  ساماندهی مسافرکش های برون شهری صحنه با حضور مسئولین ذیربط در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

 

در این جلسه قنبرعلی منصوری عضو شورای شهر صحنه عنوان کرد : ترافیک موضوع داغ این سال های بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک کشورمان بوده و هست که متاسفانه با اجرای بسیاری از طرح ها و راهکارها هنوز به قوت خود باقی است.

 

وی ادامه داد : شهرستان صحنه نیز همانند بسیاری از شهرهای کشور و استان کرمانشاه با توسعه شهر نشینی و استفاده مردم از وسایل نقلیه با این معضل روبه رو بوده و ترافیک و حل آن تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی مسئولان این شهر شده است.

 

منصوری خاطر نشان کرد : شهرستان صحنه با توجه به داشتن مناطق گردشگری تاریخی و بکر طبیعی هرساله در ایام تعطیلات نوروز و تابستان شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران از سراسر ایران می باشد.

 

عضور شورای اسلامی شهر صحنه گفت : از این رو شورای ترافیک شهرستان صحنه با برگزاری جلسات متعدد به دنبال راه حلی برای این معضل بوده و در این راستا همفکری و تعامل با سایر دستگاه های ذیربط برای دستیابی به راهکارهای مناسب را در دستور کار خود دارد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد