رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه :

پانزدهمین خانه قرآن روستایی در شهرستان صحنه افتتاح شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 303408|08:27 - 1396/11/26
نسخه چاپی
پانزدهمین خانه قرآن روستایی در شهرستان صحنه افتتاح شد
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از افتتاح و بهره‌برداری پانزدهمین خانه قرآن روستایی این شهرستان در بخش دینور با حضور فرماندار این شهرستان، خبر داد.

حجت الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو باامروله، از افتتاح و بهره برداری پانزدهمین خانه قرآن روستایی در بخش دینور این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولان محلی، خبرداد.

 

وی هدف از افزایش خانه‌های قرآن در روستاهای شهرستان را ترویج مفاهیم حیات بخش کلام نور و ایجاد فضای قرآنی در مناطق محروم شهرستان عنوان کرد.

 

سبزی گفت: با شناسایی فعالان قرآنی از طریق روحانیون مستقر و انجام تمهیدات لازم طی مراسمی در دهمین روز از دهه مبارک فجر با همکاری بخشداری دینور، دهیار روستای کنگ، هیئت امناِی مسجد و شورای اسلامی این روستا، پانزدهمین خانه قرآن روستایی این شهرستان توسط نورالدین فرزادی‌پور فرماندار شهرستان و حجت‌الاسلام مرادی روحانی مستقر روستای کنگ و مردم و مسئولان محلی افتتاح و به بهره براداری رسید.

 

 

گفتنی است، صدیقه گماری از مربیان فعال درعرصه قرآنی که دارای مدرک تربیت معلم آموزشیاری از اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان است به‌عنوان مدیر این مرکز قرآنی منصوب شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد