شهردار سرپل ذهاب خبر داد:

ارسال 300 نقشه تکمیلی واحدهای زلزله زده سرپل ذهاب برای صدور پروانه ساخت به شهرداری

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303427|10:19 - 1396/11/28
نسخه چاپی
ارسال 300 نقشه تکمیلی واحدهای زلزله زده سرپل ذهاب برای صدور پروانه ساخت به شهرداری
مرصادنیوز: شهردار شهرستان سرپل ذهاب از ارسال نقشه تکمیلی 300 واحد زلزله زده سرپل ذهاب به شهرداری جهت صدور پروانه ساخت از سوی نظام مهندسی خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز، صابر حیدری درگفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از ارزیابی های صورت گرفته بنیاد مسکن از واحدهای مسکونی تخریب شده در زلزله اخیر سرپل ذهاب 4هزار و 500 واحد دستور نقشه به نظام مهندسی ارسال شده است که تاکنون نقشه تکمیلی 300 واحد جهت صدورپروانه ساخت از سوی نظام مهندسی صادر شده وعملیات بازسازی نیز در سطح شهرآغاز گردیده است.

وی با بیان اینکه صدور پروانه ساخت بعد از ارسال نقشه ها از نظام مهندسی در کمترین زمان ممکن ( کمتر از 24 ساعت ) صادر خواهد شد، تصریح کرد: شهرداری سرپل ذهاب با وجود تمامی مشکلات و کمبود منابع مالی و نیروی فنی دردو شیفت صبح و عصر بدون وقفه درحال ارائه خدمات به همشهریان زلزله زده است.

شهردارسرپل ذهاب تصریح کرد: از آن جهت یکی از دغدغه ها برای نوسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله در شهر، تامین هزینه های پروانه ساخت است، شهرداری برای منازلی که در جریان زلزله اخیر سرپل ذهاب تخریب و یا آسیب دیده اند،در صورت رعایت ضوابط و قوانین پروانه ساخت رایگان صادر می کند.