‍ معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم ایجاد اشتغال روستایی/پیشگیری از مهاجرت روستائیان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303428|10:20 - 1396/11/28
نسخه چاپی
لزوم ایجاد اشتغال روستایی/پیشگیری از مهاجرت روستائیان
مرصادنیوز:معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه بر لزوم ایجاد اشتغال روستایی تاکید کرد و گفت: این موضوع نقش چشمگیری در جلوگیری از رشد مهاجرت از روستا به شهر دارد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، رضا رحیمی در نشست بررسی راهکارهای اشتغالزایی در روستاها  بر اهمیت ایجاد اشتغال روستایی تأکید کرد و گفت: برای توسعه استان لازم است که توسعه روستایی و توسعه شهری به صورت متوازن و هماهنگ حرکت کنند.

وی افزود: در این میان ایجاد اشتغال روستایی نقشی چشمگیر در جلوگیری از  رشد مهاجرت از روستا به شهر دارد و دولت با اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان عزیز  به دنبال حفظ رونق روستاهاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بانک کشاورزی بیشترین سهمیه تسهیلات روستایی و عشایری را برای ایجاد اشتغال در این بخش دارد و طرحهای اشتغالزایی ارجاعی به بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون و پست بانک، تعیین شعبه شده اند.

 رحیمی تاکید و خاطرنشان کرد: مجریان طرح ها که به بانک ها معرفی شده اند باید در اسرع وقت به بانک های عامل مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک و اسناد اقدام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد