متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه :

روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده موج دوم سرما جو صحنه را تحت تاثیر خود قرار می دهد

سرویس: شهرستانکد خبر: 303443|09:19 - 1396/11/29
نسخه چاپی
روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده موج دوم سرما جو صحنه را تحت تاثیر خود قرار می دهد
پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : سامانه فعال حاکم در منطقه، همچنان تا روز دوشنبه جو صحنه را تحت تاثیر داشته؛ مجدداً سبب بارش مداوم و سنگین باران در سطح شهرستان خواهد شد.

یگانه خاموشیان در گفتگو باامروله، عنوان کرد : سامانه فعال حاکم در منطقه، همچنان تا روز دوشنبه جو صحننه را تحت تاثیر داشته؛ مجدداً سبب بارش مداوم و سنگین باران در سطح شهرستان خواهد شد.

 

وی ادامه داد : بیشینه فعالیت این سامانه، طی امشب تا اواخر وقت امروز (یکشنبه) در نواحي مختلف ، بویژه مناطق سرد سیر پیش بینی می شود.

 

خاموشیان خاطر نشان کرد : بارندگی که گاهی اوقات با وزش باد نسبتاً شدید و رعدوبرق نیز همراه می‌گردد؛ سبب آبگرفتگی معابر عمومی، در برخی مناطق (بخصوص نواحي ياد شده) بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلاب‌ و احتمالاً رگبار تگرگ خواهد شد.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : بارش، علاوه بر ارتفاعات؛ طی ساعاتی از اواخر وقت یکشنبه تا صبح دوشنبه، در گردنه ها و نواحي سردسیر شهرستان ، به شکل برف نیز مشاهده می گردد.

 

وی تشریح کرد : طی روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش دمای شبانه منجر به تشکیل مه صبحگاهی بویژه در مناطق کوهستانی خواهد شد.

 

خاموشیان در پایان گفت : به دنبال این شرایط از اواخر روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، گذر امواج ناپایداری از جو منطقه، در بعضی ساعات سبب بارش هایی در سطح شهرستان می گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد