توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود:

مسابقه انتخاب نمای سبز شهری و جشنواره بهاره نیلوفرانه در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303454|09:59 - 1396/11/29
نسخه چاپی
مسابقه انتخاب نمای سبز شهری و جشنواره بهاره نیلوفرانه در کرمانشاه
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مسابقه انتخاب نمای سبز شهری و جشنوارهٔ بهارهٔ نیلوفرانه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارشامروله، مهدی عبدالمالکی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، در نظر دارد با همکاری پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مسابقهٔ انتخاب نمای سبز شهر  را تحت عنوان جشنوارهٔ بهارهٔ نیلوفرانه برگزار کند.

وی، هدف از برگزاری این مسابقه را ارتباط شهروندان با ساختمان و زیباسازی آن، مشارکت شهروندان در تأمین فضای مطلوب چشم‌انداز شهری، آرامش ذهن و کاهش استرس و نهادینه‌سازی فرهنگ زندگی پایدار شهری و بازگرداندن طبیعت به فرهنگ شهرنشینی عنوان کرد.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه شعار این جشنواره اندیشهٔ سبز، خانهٔ سبز، شهر سبز، است، افزود: مسابقه در سطح منازل مسکونی، ساختمان‌های تجاری، ادارات دولتی و سازمان‌های غیردولتی و در محورهای تراس سبز، بام سبز، دیوار سبز و پنجرهٔ سبز برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه می‌توان در فضاهای شهری زندگی و لذت طبیعت را نیز حس کرد، گفت: جشنوارهٔ بهارهٔ نیلوفرانه، بستری برای خلق این فرصت است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در این مسابقه به برندگان جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا می‌شود، افزود: به نفرات برتر هر منطقه به سکهٔ بهار آزادی، لوح شهروندِ سبز  و خدمات رایگان گل‌کاریِ فصلی تعلق خواهد گرفت.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به کانال تلگرامی https://t.me/namayesabz و یا به صورت حضوری به آدرس ۲۲ بهمن، جنب پارک درخشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و برای کسب اطلاعات بیشتر  به آدرس اینترنتی Park-ksh.ir  متعلق به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مراجعه کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: علاقمندان از  ۳۰ بهمن ۹۶ الی ۲۰ فروردین ماه ۹۷ مهلت دارند برای حضور در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

به گفته وی، زمان داوری جشنواره از ۲۰ الی ۲۵ اردیبهشت ۹۷ و تاریخ برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج و اهداء جوایز۲۸ اردیبهشت ۹۷ در محوطهٔ تاریخی طاق‌بستان خواهد بود.

وی افزود: کانال تلگرامی دبیرخانهٔ جشنواره نیز به آدرس  https://t.me/namayesabz جهت کسب اطلاعات بیشتر راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند از طریق آن اطلاعات مربوط به جسنواره را کسب کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد