گزارش خبری

زنگ نیکوکاری در مدارس صحنه نواخته شد + عکس

سرویس: شهرستانکد خبر: 303727|14:46 - 1396/12/16
نسخه چاپی
 زنگ نیکوکاری در مدارس صحنه نواخته شد + عکس
پایگاه خبری امروله : زنگ نیکوکاری دبیرستان سوده با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صحنه نواخته شد.

به گزارشامروله، زنگ نیکوکاری دبیرستان سوده با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صحنه نواخته شد.

 

معاون فرمانداری صحنه در این آیین با بیان اینکه همه تلاش مسئولان دولت ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین مردم است، گفت: ترویج فرهنگ نیکوکاری کاهش فاصله طبقاتی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

 


وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که جامعه علاوه بر اینکه مردم متدین و پیرو دین باشند باید روحیه ای سرزنده و بانشاط نیز داشته باشند.

 


کرمعلی زارعی گفت: باید فرهنگ نیکوکاری روز به روز در جامعه توسعه یابد چرا که در فرهنگ و دین و آیین ما کمک به نیازمندان جایگاهی والا و برجسته بین مردم دارد.

 


مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) صحنه نیز در این آیین گفت؛ کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از سال نو با همکاری آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

 

وی تشریح کرد : انتظار می رود مردم در آستانه سال نو با کمک های نقدی و غیرنقدی خود در جشن نیکوکاری، لبخند شادی را بر لبان افراد نیازمند جامعه به ویژه کودکان و دانش آموزان جاری کنند.

 

رضا رجبی گفت : مردم شهر صحنه همه ساله با کمک های خود در جشن نیکوکاری ثابت کرده اند که همواره در آستانه سال نو با تحولی نو دل های همشهریان خود را مسرور از شادی و نشاط می کنند.

 

در این مراسم از دانش آموزان منتخب مقاله انشا نویسی زکات مدارس شهرستان ، منتخبین انشا نویسی روز درختکاری و تعدادی از مادران سرپرست خانوار تجلیل به عمل آمد.


14 تا 20 اسفندماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نام گذاری شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد