پلیس راهنمایی و رانندگی سرپل ذهاب آماده استقبال از مسافران نوروزی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303750|11:34 - 1396/12/19
نسخه چاپی
پلیس راهنمایی و رانندگی سرپل ذهاب آماده استقبال از مسافران نوروزی
مرصادنیوز: پلیس راهنمایی و رانندگی سرپل ذهاب آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند و از تاریخ 24 اسفندماه جاری لغالیت 15 فروردین ماه سال 97 ماموریت نوروزی خواهد داشت.

به گزارشامروله، ستوانیکم داروگری در گفتگو با بازی دراز اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، ماموریت نوروزی راهنمایی و رانندگی شهری از 24 اسفند ماه جاری آغاز و لغایت 25 فروردین ماه سال 97 ادامه خواهد داشت و ما به دنبال آن هستیم تا بتوانیم یک وضعیت انضباطی و امنیتی مناسبی را در سطح شهر برای مردم و مسافران و گردشگرانی که به سرپل ذهاب سفر می کنند ایجاد کنیم.

وی افزود: با آماده باش همه دستگاههای اجرایی و تامین امکانات و تجهیزات امدادی و رفاهی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان سرپل ذهاب هستیم.

وی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از قبیل سرعت‌مطمئنه، عدم‌انحراف، رعایت فاصله مجاز و بستن کمربند ایمنی از جمله توصیه‌های راهنمایی و رانندگی عنوان کرد که باید حتما توسط رانندگان رعایت شود.

 

داروگری عنوان داشت: رانندگان پیش از سفر از طریق سامانه 1101202020 از مجموع نمره منفی گواهینامه خود استعلام الکترونیکی گرفته و با کسب اطمینان از وضعیت تخلفات رانندگی برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تاکید کرد: تجاوز به پیاده روها و گذرگاه پیاده تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی محسوب شده و این امرعلاوه بر تخلف، تضیيع حقوق شهروندی است که بر اساس تدابيرانديشيده شده اين دسته از خودروها علاوه برصدور برگ جریمه و اعمال قانون براي جلوگيري ازسد معبر به پاركينگ منتقل مي‌شوند.

وی خاطرنشان شد: برای داشتن رانندگی ایمن در محورهای درون شهری در تعطیلات نورزی معابر درون شهری رنگ آمیزی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی پالایش می شود.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد