مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه:

200 دانشجوی خواهر دانشگاه رازی کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303800|10:38 - 1396/12/22
نسخه چاپی
200 دانشجوی خواهر دانشگاه رازی کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند
مرصادنیوز: مسؤول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: 200 دانشجوی خواهر دانشگاه رازی کرمانشاه صبح امروزبه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارشامروله،  به نقل از چشم نیوز، صلاح‌الدین قره‌تپه، مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه  از اعزام کاروان‌های اردویی راهیان نور به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و 500 دانشجوی بسیجی در قالب 35 کاروان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با اشاره به اعزام 130 دانشجوی دانشگاه آزاد کرمانشاه در قالب کاروان راهیان‌نور تا 28 اسفندماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور، بیان کرد: حدود 35 کاروان با یک هزار و 500 دانشجوی دختر و پسر از استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری سه کاروان اردویی از سوی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب اعزام شدند، تصریح کرد: این اردوها با هدف تجدید بعیت جوانان بسیجی با آرمان‌های انقلاب و آشنایی نسل جوان کشور با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مسؤول به اعزام 200 دانشجوی دانشگاه رازی کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب چهار کاروان راهیان نور اشاره و تصریح کرد: دانشجویان بسیجی در این اردوها که به مدت پنج روز برگزار می‌شود با یادمان‌های دفاع مقدس و ایثارگری شهدای معزز و فداکار آشنایی پیدا می‌کنند.

گفتنی است، منطقه غرب کشور دارای جاذبه‌های گردشگری به ویژه یادمان‌های دوران دفاع مقدس از جمله بازی‌دراز، پادگان ابوذر،‌ باهنر و...است که هر ساله به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان از این مناطق استقبال و بازدید گسترده‌ای در قالب کاروان‌های اردویی راهیان نور از سوی دانشجویان بسیجی نقاط گوناگون کشور به عمل می‌آید.