گزارش خبری

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303836|14:19 - 1396/12/23
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرماشاه، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرماشاه، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد استان کرماناشه در این مراسم عنوان کرد: فرزندان این مرز و بوم با تقدیم خون سرخ خود از کیان، تمامیت کشور و داشته‌های ارزشی نظام حفاظت کردند و امروز همه وظیفه دارند این از خود گذشتگی را ارج گذاشته و برای توسعه و اشاعه این تفکر بکوشند.


وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در زندگی همه ملت ایران ساری و جاری باشد و به‌طور قطع می‌توان از این فرهنگ در ترویج سبک زندگی اسلامی به خوبی بهره گرفت و زمینه گسترش ارزش‌های اسلامی و انقلابی را فراهم کرد.

 


این مسئول گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل محاسبه است و با ارزش‌های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

 

نورالدین فرزادی پورنیز در این مراسم نیز خاطر نشان کرد:هر چقدر دیدار مسئولین از خانواده های شهدا بیشتر شود بین مسئولان وخانوادها فضای عاطفی بوجود می آید.

 

فرماندار شهرستان صحنه افزود :خانواده شهداءولی نعمت های ما هستن و این خانواده ها بزرگترین میراث این انقلاب هستند و همه مدیون خون شهداء و از خود گذشتگی ایثارگران هستند و خدمت به این عزیزان و خانواده های آنان یک وظیفه است. 

 

 

در پایان از زحمات آقای جعفری تقدیر و آقای اکبری بعنوان رئیس بنیاد شهید شهرستان معارفه گردیدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد