استاندار کرمانشاه:

افتتاح راه آهن کرمانشاه عیدی مردم استان است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303880|18:36 - 1396/12/28
نسخه چاپی
 افتتاح راه آهن کرمانشاه عیدی مردم استان است
استاندار کرمانشاه از افتتاح خط راه آهن کرمانشاه خبر داد و آن را عیدی مردم استان دانست.

به گزارشامروله،  هوشنگ بازوند از افتتاح راه آهن کرمانشاه با حضور رئیس جمهور و در واپسین ساعات سال ۹۶ خبر داد و آن را عیدی مردم این استان دانست.

وی ضمن تشریح برنامه های سفر روحانی به استان افزود: رئیس جمهور فردا راس ساعت ۸ صبح در صدر هیئتی بلند پایه از معاونین و وزرای خود وارد کرمانشاه خواهد شد و بلافاصله به مناطق زلزله زده استان سفر خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین از جمله برنامه‌های این سفر را سفر وزاری دولت به شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: هنگامی که رئیس جمهور در مناطق زلزله زده در حال بازدید هستند دیگر وزرای ایشان به شهرستان‌های دیگر استان رفته و در جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها شرکت خواهند کرد.

بازوند همچنین از دیدار صمیمی خانواده‌های جانباختگان زلزله ۷.۳ دهم ریشتری سرپلذهاب با رئیس جمهور خبر داد و گفت: دکتر روحانی تحویل سال ۹۷ را در کنار خانواده‌های عزادار زلزله غرب استان خواهد بود و از همانجا با مردم کشور نیز سخن خواهد گفت.

وی در پایان افزود: افتتاح خط راه آهن کرمانشاه و تشکیل شورای اداری استان ونیز بررسی مشکلات و اقدامات انجام شده در خصوص مسائل استان برنامه پایانی رئیس جمهور خواهد بود.