فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صحنه:

۱۲ گشت نوروزی تا پایان تعطیلات در شهرستان صحنه فعال است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303883|09:54 - 1397/01/01
نسخه چاپی
 ۱۲ گشت نوروزی تا پایان تعطیلات در شهرستان صحنه فعال است
پایگاه خبری امروله : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صحنه گفت : امسال افزون بر ۱۲ گشت نوروزی و ۲ ایستگاه موقت پلیس ( یکی در محل میدان امام حسین ع و دیگری در محل تفرجگاه دربند) از ۲۶ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان فعال می باشند.

به گزارشامروله،  " سرهنگ بهروز فخری " در جمع  کارکنان شرکت کننده طرح نوروزی اظهار داشت: امسال افزون بر ۱۲ گشت نوروزی و ۲ ایستگاه موقت پلیس ( یکی در محل میدان امام حسین ع و دیگری در محل تفرجگاه دربند) از ۲۶ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان فعال می باشند.

 


وی در ادامه یادآور شد : همچنین با هماهنگی قضایی تعداد ۳ واحد ایست بازرسی موقت نیز در این راستا فعال است.

 


این مقام مسئول چنین ادامه داد: افزون بر ۱۶۰ نفر نیروی کادر و وظیفه به منظور ارایه ی خدمات و محیا نمودن فضای امن تر برای همشهریان و مسافران نوروزی به صورت ۲۴ ساعته در طرح نوروزی مشارکت دارند.

 


وی از همشهریان و مسافران نوروزی خواست: با رعایت قوانین و مقررات، ضوابط و هنجارها، و توجه به هشدارهای پلیسی - خصوصا در حوزه ی ترافیکی - ایامی امن را برای خود و خانواده رقم زنند.

 


ایشان همچنین به همشهریانی که قصد مسافرت به خارج از شهرستان دارند یادآور شد که در مراقبت از خودرو و اشیا قیمتی نهایت دقت را داشته، و حتما منزل خود را جهت حفاظت و سرکشی به یکی از نزدیکان مورد اعتماد بسپارند؛ نیز هر گونه جابجایی اثاثیه ی منزل را با پاسگاه و کلانتری محل هماهنگ و کسب مجوز نمایند.

 


این مقام انتظامی  همشهریان را به پذیرایی و رفتار مناسب با میهمانان نوروزی دعوت کرد، و خاطر نشان کرد که این موجب معرفی چهره ای موجه از شهرستان و مردم فرهنگ مدار آن شده و توسعه ی صنعت توریسم و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.
" سرهنگ بهروز فخری " در پایان گفت : سامانه ی تلفنی و پیامکی ۱۱۰ شهرستان به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد