رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری صحنه :

شهرستان صحنه میزبان میهمانان نوروزی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 303884|09:57 - 1397/01/01
نسخه چاپی
شهرستان صحنه میزبان میهمانان نوروزی است
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه گفت: این شهرستان با پیشینه ای به دارازی تاریخ و وجود جاذبه های تاریخی طبیعی و گردشگری و صنعتگران صنایع دستی که شهرت جهانی دارند در زمره این شهرستان گردشگر خیز می باشد.

مجید اکبری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : شهرستان صحنه با پیشینه ای به دارازی تاریخ و وجود جاذبه های تاریخی طبیعی و گردشگری و صنعتگران صنایع دستی که شهرت جهانی دارند در زمره این شهرستان گردشگر خیز می باشد.

 

 

 وی افزود : وجود آثار تاریخی این شهرستان شامل گوردخمه شیرین و فرهاد،سراب زیبای دربند، سراب گروس،سراب سیری جان،سراب دستجرده و همچنین اماکن مذهبی شامل :امام  زاده بابا والدین، امامزاده گروس، امام زاده سید شهاب الدین دینور... که مزید بر علت شده تا قابلیت فراوانی برای جذب مسافران و گردشگران نوروزی از نقاط مختلف کشور را داشته باشد.

 


اکبری خاطر نشان کرد: موزه مرم شناسی شهرستان صحنه در ایام نوروز صبح و بعد از ظهر به صورت رایگان برای بازدید مسافران و گردشگران و علاقه مندان دایر می باشد.

 

 

 ریس اداره میراث فرهنگی و گردشگری صحنه گفت : در ورودی شهر میدان امام حسین( ع) راهنمای گردشگری جهت توضیح بروشور و راهنمایی مسافران نوروزی مستقر می باشد.

 


اکبری افزود : در ایام نوروز در خصوص اسکان مسافران نوروزی با همکاری اداره آموزش و پرورش و در اختیار گذاشتن مدارس در اسکان میهمانان مشارکت چشم گیری دارند.