امام جمعه موقت شهرستان صحنه:

اعتماد کردن به دشمن بزرگترین اشتباه است

سرویس: شهرستانکد خبر: 303901|14:51 - 1397/01/03
نسخه چاپی
اعتماد کردن به دشمن بزرگترین اشتباه است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : اگر ما بر روی ارزش های خود پا فشاری کنیم دشمن قطعا با ما راه خواهد آمد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین مسلم حیدری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : نام گذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری راه را برای همه مشخص می شود .

 

وی در ادامه با بیان اینکه روز به روز کارخانه جات ما در حال تعطیلی هستند تصریح کرد : ما مذاکرات را انجام دادیم که اقتصاد ما رشد کند نه اینکه مشکلات ما دو چندان شود.

 

حجت الاسلام حیدری اشاره ای به حمله ترکیه به عفرین داشت و تشریح کرد: کرد های سوریه شش دانگ در اختیار آمریکایی ها بودند و امروز میبینم که چه بلائی به سر آنها آوردند.

 

وی گفت :ما نباید به دشمن اعتماد کنیم و دل خوش کنیم و این اتفاقات همه درس عبرت هستند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه یادآور شد : چرا ما باید قدرت نظامی خودمان را تضعیف کنیم؟ اگر ما ذره ای از قدرت نظامیمان کم شود دشمن هزار سو استفاده میکنند و ما از مسئولین انتظار داریم در جواب زیاده گویی های دشمنان جواب دندان شکن بدهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت : اگر ما بر روی ارزش های خود پا فشاری کنیم دشمن قطعا با ما راه خواهد آمد.

 

وی با بیان اینکه مذاکرات در زمینه های دیگر مسولین با آمریکایی ها اصلا وجود ندارد گفت: اصلا مذاکره با آمریکایی ها بی فایده است چون دیدیم که طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نبود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد