معاون گردشگری کشور:

اورامانات قابلیت تبدیل‌شدن به قطب‌ مهم گردشگری ایران را دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303908|06:49 - 1397/01/04
نسخه چاپی
اورامانات قابلیت تبدیل‌شدن به قطب‌ مهم گردشگری ایران را دارد
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: منطقه اورامانات با داشتن ظرفیت‌های گردشگری بالا، قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران را دارد.

به گزارشامروله،  ، محمد محب خدایی امروز در بازدید سرزده از شهرستان پاوه که بدون حضور مسئولان گردشگری استان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه اورامانات با برخورداری از ظرفیت‌های گردشگری بالا قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران را دارد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به ظرفیت‌های فراوان گردشگری پاوه و اورامانات گفت: واقعاً خوشحالیم که چنین ظرفیت و استعدادی در منطقه وجود دارد که می‌تواند یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری کشور باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در منطقه اورامانات جاذبه هایی وجود دارد که شاید در کشور سرآمد باشد و بتواند سبب جذب گردشگران بیشتر در حوزه داخلی و خارجی برای کشور باشد و امیدواریم آقای نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس با پیگیری های خود کمک کند تا گام های اساسی را در توسعه گردشگری منطقه برداریم.

نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس نیز در جریان این بازدید گفت: صنعت گردشگری در کشور ما صنعت پردرآمد و اشتغالزایی است.