فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

بسیج امروز در همه عرصه ها حضور جهاد گونه دارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 304163|17:07 - 1397/01/28
نسخه چاپی
 بسیج امروز در همه عرصه ها حضور جهاد گونه دارد
پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : اولین تجربه سازنده بسیج یاری رساندن به سپاه و کمیته جهت مبارزه با استکبار و ضد انقلاب بود.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در جمع بسیجیان شهرستان صحنه عنوان کرد : بسیج از زمان تاسیس خودش به دستور امام راحل خار چشم دشمنان شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بسیجیان با فعالیت خود مشت محکمی بر دهان استکبار زده اند تصریح کرد : اولین تجربه سازنده بسیج یاری رساندن به سپاه و کمیته جهت مبارزه با استکبار و ضد انقلاب بود.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : با هجوم ارتش عراق در سال 59 به کشورمان سازندگی های خوبی شکل گرفت و در تمام عملیات ها بسیج با حضور فعال خود پیروز میدان های نبرد بود.

 

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : اگر امروز توفیق این همه سربلندی را داریم حضور گسترده بسیج باعث و بانی آن است.

 

وی یادآور شد : بسیج از بطن مردم و جنبشی خودجوش و مردمی است که تفاوتی اساسی با دیگر جنبش ها دارد و آن عدم عدول از ارزش های اولیه و اتکا به نیروهای مردمی است. بسیج امروز در همه عرصه ها حضور جهاد گونه دارد و هر کجا که نیازی احساس شود بسیج اولین ارگانی است که برای کمک وارد میدان می شود.

 

سرهنگ عظیمی گفت : اگر بسیج نبود وضعیت کنونی ما خیلی فرق می کرد ، داعش تا 45 کیلومتری کشور آمده بود و شهدای مدافع حرم ، بسیجیان پوزه آنان را به خاک مالیدند.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه تشریح کرد : بسیجیان در بحث زلزله کرمانشاه اولین افرادی بودند که برای کمک به این مناطق شتافتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد