پایگاه خبری تحلیلی امروله11:00 - 1395/07/08
یک یادگاران دفاع مقدس؛

انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت/حضور در مساجد بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

مرصاد نیوز : سردار حاج محمد طالبی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت: انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و حضور در مساجد بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارشامروله، به نقل ازسهیل سنقر،سردار حاج محمد طالبی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد بابیان خاطراتی از آن دوران اظهار داشت: جنگ تحمیلی قبل از 31 شهریور 59 دراستان کرمانشاه آغاز شد و در همین استان هم پایان یافت.

 

سردار بسیجی محمد طالبی افزود: در طول دفاع مقدس قصر شیرین به عنوان خط مقدم به شمار می رفت و رزمندگان زیادی در این منطقه به شهادت رسیدند.

 

وی قصر شیرین را بهترین مسیر و شاه راه رسیدن به تهران دانست و گفت: به همین دلیل این منطقه همیشه مورد توجه دشمن بود.

 

یادگار دفاع مقدس ساده زیستی، قناعت، صرفه جویی و رفاقت را عامل موفقیت رزمندگان در عملیات ها عنوان کرد و گفت: در دفاع مقدس با نماز و توکل به خدا خیلی از کارهای بزرگ از طریق امداد های غیبی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه نماز اول وقت زندگی را تنظیم می کند، گفت: در جبهه ها هرجا اگر تعداد 2 سنگروجود داشت یکی از آنها نماز خانه بود و امام(ره) نشان داد که تنها عاملی که هیچگاه از انسان مسلمان ساقط نمی شود نماز است.

 

سردار طالبی اظهار داشت: در دفاع مقدس نبرد با دشمن در ارتفاعات غرب و جزایر جنوب بود اما امروز جنگ نرم وارد خانه ها شده است.

 

یادگار دفاع مقدس حضوردر مساجد را مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب در مساجد شکل گرفت، جنگ در مساجد پشتیبانی شد و الان هم بهترین راه برای جلو گیری از تهاجمات فرهنگی دشمن حضور در مساجد است.