پایگاه خبری تحلیلی امروله13:54 - 1396/02/07
متصدی اقلیم شناسی صحنه :

جو شهرستان صحنه در هفته آینده ناپایدار می شود

پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: هوای شهرستان طي امروز و فردا قسمتي تا نيمه ابري در بعضي ساعات همراه با وزش باد، افزايش ابر و در پاره اي نقاط با احتمال رگبار موقت باران پيش بيني مي شود.

" یگانه خاموشیان "  در گفتگو باامرولهاظهار داشت: بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی،هوای شهرستان طي امروز و فردا قسمتي تا نيمه ابري در بعضي ساعات همراه با وزش باد، افزايش ابر و در پاره اي نقاط با احتمال رگبار موقت باران پيش بيني مي شود.

 

وی ادامه داد : در هفته آينده، امواجي ناپايدار از جو منطقه عبور كرده؛ علاوه بر افزايش ابر، به تناوب سبب بارش هايي همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح شهرستان خواهند شد.

 

خامشویان خاطر نشان کرد :شرايط ناپايدار در روزهاي شنبه، دوشنبه و سه شنبه، بخصوص در بعدازظهر تا اواخر وقت روزهاي مذكور، نمود بيشتري داشته؛ بارش در برخي نقاط با آبگرفتگي معابر عمومي و احتمالاً رگبار تگرگ نيز همراه مي گردد.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه در پایان گفت: ضمناً امكان اين كه در بعضي ساعات از روزهاي شنبه و يكشنبه، هواي شهرستان بخصوص در برخی نواحی جنوبی نسبتاً غبارآلود گردد؛ چندان دور از انتظار نمي باشد.