پایگاه خبری تحلیلی امروله11:35 - 1396/07/23
گزارش

تصاویر دیده نشده از شهید صحنه ای با نشان افتخار از مقام معظم رهبری / سردار کریم جعفری

پایگاه خبری امروله : شهید کریم جعفری بارها توسط ضد انقلاب مورد تهدید قرار گرفتند اما آن ها خم به ابرو نمی آوردند و شهید تا آخرین قطره خون خود با کوردلان وطن فروش جنگید و در این راه جان خود را نثار انقلاب اسلامی کرد.

به گزارشامروله، سردار شهید کریم جعفری در سال ۱۳۴۲ در روستای عمارت ار توابع شهرستان صحنه و در خانواده ای مذهبی متولد شد و از کودکی غم از دست دادن پدر را تجربه کرد و پس از آن کمر همت بست تا بتواند جای خالی پدرش را با ادامه شغل کشاورزی پر کند و به همین دلیل نتوانست بعد از دوران ابتدایی به تحصیل بپردازد.

 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود سن کم به سپاه پیوست و خود را وقف حفظ و حراست از انقلاب اسلامی نمود و بعد از گذراندن آموزشهای مربوطه راهی جبهه های مختلف شد و از آن هنگام حضوری مستمر در جبهه ها و عملیات ها علیه ضد انقلاب و دشمن بعثی عراق داشت وتلاش های بسیاری را برای مقابله با دشمنان خدا و میهن اسلامی به انجام رساند و با وجود سن کمی که داشت به دلیل رشادت و توان فرماندهی خدادادی که در وجودش نهفته بود مسئولیت های مختلفی به او واگذار گردیده بود که در تمامی آن ها با افتخار و تسلط توانست خدمات ارزنده ای را به سپاه اسلامی عرضه کند.

 

شهید جعفری در طول ۱۴ سال مبارزه با ضد انقلاب و دشمنان بعثی هیچ وقت احساس خستگی نکرد و همیشه به دلیل شجاعت بی نظیری خود فرماندهی گردان ها و گروهان ها را به وی محول می کردند.

 

به طوری که شهید و خانواده ی او بارها توسط ضد انقلاب مورد تهدید قرار گرفتند اما آن ها خم به ابرو نمی آوردند و شهید تا آخرین قطره خون خود با کوردلان وطن فروش جنگید و در این راه جان خود را نثار انقلاب اسلامی کرد.

 

آخرین مسئولیت این سردار سرافراز اسلام مسئولیت اطلاعات و عملیات تیپ رزمی مستقر در کامیاران بود و او در این سمت توانست آنچنان ضد انقلاب وابسته را در تنگنا بگذارد که رادیو های حزب بعث مکررا" به شجاعت این فرمانده دلاور اسلام اعتراف کردند.