پایگاه خبری تحلیلی امروله19:24 - 1396/08/21
گزارش

مراسم تودیع و معارفه شهردار صحنه برگزار شد + تصویر

پایگاه خبری امروله : مراسم تودیع و معارفه شهردار صحنه با حضور معاون عمرانی استاندار ، فرماندار و مسئولین شهرستان صحنه در سالن جلسات شهرداری صحنه برگزار شد .

به گزارشامروله، مراسم معارفه ی مهندس کامران محمدی نژاد شهردار جدید صحنه عصر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار ، فرماندار و مسئولین شهرستان صحنه در سالن جلسات شهرداری صحنه برگزار شد .

 


تیمور نوری رئیس شورای اسلامی شهر صحنه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کنونی شهرداری ضمن تقدیر از فعالیت های مهندس اسدی شهردار اسبق صحنه ابراز امیدواری کرد: با همراهی شورای شهر و شهردار صحنه بتوانیم خدمات مطلوب تری به شهروندان عرضه کنیم .

 


وی افزود : تمام تلاش ما برای دستیابی شهرداری به درآمد های پایدار جهت خروج از رکود وضعیت درآمدی شهرداری است .

 


مهندس نیک کردار معاون عمرانی استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی  از اعضای شورای شهر صحنه در انتخاب مهندس محمدی نژاد تصریح کرد : از آنجایی که جناب محمدی نژاد در استان البرز فعالیت داشته قطعا" با دیدی باز و برنامه هایی سازنده در راستای درآمد پایدار برای شهرداری قدم بر خواهد داشت .

 


شهردار صحنه نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه های چهارم و پنجم توسعه اظهار داشت : تمام تلاش ما نیز در  مسیر حرکت به سمت توسعه ی شهر صحنه معطوف خواهد بود .

 

مهندس محمدی نژاد از مردم به عنوان سرمایه اصلی شهرداری یاد کرد و افزود : تکریم ارباب رجوع در اولویت اصلی کار شهرداری قرار دارد.  

 


در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از تلاش های مهندس اسدی شهردار سابق صحنه تجلیل و با اهدا حکم توسط معاون عمرانی استاندار مهندس کامران محمدی نژاد به عنوان شهردار صحنه انتصاب شد .