پایگاه خبری تحلیلی امروله21:33 - 1396/08/22
گزارش خبری

جلسه ستاد بحران شهرستان صحنه برگزار شد + تصویر

پایگاه خبری امروله : در اولین ساعات بروز زلزله در صحنه و سایر شهرستان استان کرمانشاه جلسه ستاد بحران این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارشامروله، در اولین ساعات بروز زلزله در صحنه و سایر شهرستان استان کرمانشاه جلسه ستاد بحران این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در این جلسه نورالدین فرزادی پور عنوان کرد : وقوع این بحران در شهرستان صحنه زنگ خطری است که باید مدیران دستگاه های ذیربط به آن توجه ویژه ای داشته باشند و بر رعایت اصول مقابله با آن اهتمام داشته باشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در وقوع بحران های طبیعی باید زمان طلایی یعنی اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن مدنظر قرار گیرد اظهار داشت: بحران هیچگاه خبر نمی کند و مهمترین نکته ای که باید در این خصوص مدنظر قرار گیرد تصمیم گیری در زمان های قبل ، حین و بعد از بحران است.

 

 فرزادی پور بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی تأکید کرد و افزود: مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه گفت : در همان دقایق اولیه وقوع زلزله نیروهای هلال احمر برای ارزیابی شرایط و سرکشی به تمام روستاهای منطقه اعزام شدند و خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته است.

 

وی گفت : با توجه به اینکه امکان وقوع پس‌لرزه وجود دارد آماده‌باش کامل به نیروهای امدادی اعلام شده است.

 

دانشگاه آزاد صحنه به عنوان اولین اردوگاه ۱۲ هزار پوشش میدهد

 

در ادامه ریس جمعیت هلال احمر شهرستان تشریح کرد : در صورت لزوم مکان دایر کردن سه اردوگاه را در شهرستان صحنه نظر گرفته ایم. 

 

وی در ادامه اشاره ای به پارک معلم و مجتمع ورزشی آزادی شهرستان برای اسکان اضطراری داشت و بیان کرد: دانشگاه آزاد به عنوان اولین اردوگاه ۱۲ هزار پوشش میدهد .

 

اکبر عیوضی یادآور شد : در هنگام خطر زلزله برای روستا ها نیز مساجد و زمین فوتبال های آن برای دایر کردن چادر ها وجود دارد.