پایگاه خبری تحلیلی امروله18:25 - 1396/09/23
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه صحنه:

سیره رسول‌الله بهترین مرجع کمال‌طلبی است

پایگاه خبری امروله : مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه سیره رسول الله(ص) را با ارزش‌ترین و غنی‌ترین مرجع برای احراز کمال و تحکیم زندگی اسلامی و زدودن ناهنجاری‌ها و نابسامانی در جوامع بشری دانست.

حجت الاسلام والمسلمین مسلم حیدری در گفتگو باامروله، عنوان کرد :  در روایات و احادیث وارده در صورتی ‌که انسان کامل شود به مقام و منزلت بسیار ارزشمند و بالایی خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اینکه جریان‌بخشی و نهادینه کردن مسائل و احکام در دین مبین اسلام برای کسب این جایگاه امری واجب است، تأکید کرد: تفقد در دین نخستین، مهم‌ترین و واجب‌ترین رکن برای آغاز مسیر دستیابی به سعادت است.

 

حجت الاسلام حیدری پس از شناخت، انجام واجبات و ترک محرمات را اصلی‌ترین گام در رضایت خداوند و رسیدن به آرامش انسان دانست و افزود: هنگامی که انسان اصولی‌ترین احکام را در چارچوب زندگی فردی و اجتماعی خود به‌ کار گیرد و محرمات را ترک کند رشد روحی خود در برابر ناهنجاری‌ها را تضمین خواهد کرد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه در پایان کسب رزق و روزی حلال را شاهراهی دیگر برای رسیدن انسان به سعادت خواند و اظهارداشت: کسب مال حلال امروز در زندگی ما حرف نخست را می‌زند در صورتی که مادران ما به‌ عنوان مدیران خانه و تربیت‌کنندگان نسل آینده تلاش کنند این مهم در خانواده عمل شود زندگی برای اعضای خانواده لذت‌بخش می‌شود.