پایگاه خبری تحلیلی امروله10:29 - 1396/11/01
سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خبر داد:

حضور قصه‌گویان کرمانشاهی در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی

مرصادنیوز: سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از حضور قصه‌گویان کرمانشاهی در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی از حضور قصه‌گویان کرمانشاهی در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و گفت: نمایندگان شایسته قصه گویی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، امروز یکشنبه اول بهمن ماه برای حضور در این جشنواره به تهران می روند.

وی تصریح کرد: دو نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به عنوان نمایندگان قصه گویان این استان در این دوره از جشنواره قصه گویی حضور خواهند داشت.

این مسئول گفت: «فرزانه لطیفی» با قصه «مرام کریمان» در بخش قصه گویی رضوی و «وحید خواجوی» با قصه «ملوچک آگرسو» در بخش بین الملل این جشنواره شرکت می کنند.

وی افزود:  یکی از اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز به نام «فائزه امیری» با قصه «بیژن و منیژه»  در بخش نوجوان جشنواره، حضور داشته و به قصه گویی می پردازد.

لازم به ذکر است، بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دوم الی پنجم بهمن امسال  در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می شود.