پایگاه خبری تحلیلی امروله15:38 - 1396/11/01
رئیس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان صحنه:

برگزاری نماز جماعت در ادارات یک معروف بزرگ است/ بی حجابی در صحنه بیداد می کند

پایگاه خبری امروله: رئیس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان صحنه گفت : یکی از مزایای عالی اسلامی موضوع حجاب و پوشش اسلامی در مکتب اسلام است که به واسطه آن انسان به‌ویژه بانوان را از دسترس اجانب و بیگانگان مصون می‌دارد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام سیف اله سبزی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه عنوان کرد : یکی از مزایای عالی اسلامی موضوع حجاب و پوشش اسلامی در مکتب اسلام است که به واسطه آن انسان به‌ویژه بانوان را از دسترس اجانب و بیگانگان مصون می‌دارد.

 

وی افزود: ما باید با دیدگاه مطابق فطرت به انسان نگاه کنیم زیرا زنان و مردان از نظر فطرت با هم متفاوت هستند و غرایض و حقوق او با هم متفاوت بوده و به همان میزان پوشش زنان و مردان هم با هم متفاوت است.

 

حجت‌الاسلام سبزی با بیان اینکه تمام وجود زن گوهر است و باید پوشیده باشد، گفت: توجه به پوشش زن در اسلام به سبب حفظ گوهر گران‌بهای خود زن است.

 

وی اضافه کرد: بیگانگان برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود فطرت زن و مرد را نادیده گرفته و اظهار می‌کردند که حقوق زن و مرد تساوی است و باید به یک شکل در جامعه حضور داشته باشند و از این رو کشف حجاب کردند.

 

حجت‌الاسلام سبزی با اشاره به اینکه دشمنان خیر جهان اسلام را نمی‌خواهند و اگر حقوقی از زنان را پیگیری می‌کنند مطابق فطرت او نیست، افزود: مردم باید هوشیار باشند و بدانند که اسلام جامع، کامل و مانع است.