پایگاه خبری تحلیلی امروله18:24 - 1396/11/09
دادستان شهرستان صحنه:

عملیات پاکسازی مناطق توزیع مواد مخدر در صحنه به‌ صورت مستمر ادامه دارد

پایگاه خبری امروله : دادستان شهرستان صحنه گفت : در راستای ایجاد امنیت اجتماعی در سطح شهرصحنه 3 محلی که اقدام به خرده فروش مواد مخدر می نمودند پلمپ گردید.

مسعود صمدی در گفتگو باامروله،  با تشریح ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر در پاکسازی کامل مناطق آلوده در مناطق مختلف شهر صحنه اظهارداشت: در راستای ایجاد امنیت اجتماعی در سطح شهرصحنه 3 محلی که اقدام به خرده فروش مواد مخدر می نمودند پلمپ گردید.

 

وی با بیان اینکه عملیات پاکسازی مناطق عرضه و توزیع مواد مخدر تا پاکسازی نهایی و قطعی اجرای طرح به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ها و سیاست‎های ابلاغ شده، تمامی دستگاه‌های مربوط ضمن در اولویت قرار دادن اجرای طرح پاکسازی با جدیت و با تمام توان نیرویی و امکاناتی با هماهنگی و همکاری در این عرصه فعالیت داشته باشند.

 

صمدی خاطر نشان کرد : در آبان ماه سال جاری نیز 5 واحدی که اقدام به توزیع داشتند پلمپ شده اند.

 

دادستان شهرستان صحنه گفت  : هدف اصلی از اجرای طرح پاکسازی، ارتقاء سطح امنیت عمومی جامعه در ابعاد مختلف، قطع و کاهش سطح دسترسی به مواد مخدر و روانگردان در شهرستان، پاکسازی سیمای شهرها و به‌ویژه مناطق آلوده از وجود فروشندگان، توزیع‌کنندگان و پاتوق‌های مصرف و ضبط قطعی اماکن توزیع مواد مخدر است.