پایگاه خبری تحلیلی امروله10:05 - 1396/11/14
رئیس شبکه دامپزشکی جوانرود خبر داد:

بازرسی کارشناسان دامپزشکی از کبابی‌ها و رستوران‌های شهر جوانرود

مرصادنیوز: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از انجام بازرسی مشترک از کبابی ها و رستوران های سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، امیری با اعلام این خبر اظهار داشت: اکیپی مشترک از دامپزشکی، بهداشت محیط، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت به مناسبت دهه مبارک فجر ازکبابی ها، رستورانها و قصابی های سطح شهرجوانرود بازرسی کردند.

وی با اشاره به بازدید های مستمر و ادواری توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از مراکز تهیه و عرضه فرآورده های خام دامی، هدف از اجرای این بازدیدها را تامین امنیت غذایی و سلامت فرآورده های دامی مصرفی شهروندان عنوان کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود همچنین افزود: اکیپ های بازرسی و کنترل بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود در راستای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل بهداشت گوشت، حفظ سلامت شهروندان و همچنین ممانعت از کشتارهای غیرمجاز اقدام به بازدید و نظارت از رستوران ها، کبابی ها و قصابی ها کردند.

امیری بیان داشت: در این بازرسی ها تذکرات لازم به متصدیان واحد های عرضه مواد غذایی گوشتی درتهیه فرآورده مصرفی از مراکز عرضه مجاز شهرستان و توصیه های بهداشتی در خصوص نحوه نگهداری و چگونگی عرضه مواد خام دامی به آنها ارائه گردید.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت گزارش های مردمی در کشف تخلفات بهداشتی و برخورد با متخلفانی که سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند از آنها خواست تا هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق شماره تماس چهاررقمی 1512 و نیز سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.