پایگاه خبری تحلیلی امروله09:19 - 1396/11/29
متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه :

روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده موج دوم سرما جو صحنه را تحت تاثیر خود قرار می دهد

پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : سامانه فعال حاکم در منطقه، همچنان تا روز دوشنبه جو صحنه را تحت تاثیر داشته؛ مجدداً سبب بارش مداوم و سنگین باران در سطح شهرستان خواهد شد.

یگانه خاموشیان در گفتگو باامروله، عنوان کرد : سامانه فعال حاکم در منطقه، همچنان تا روز دوشنبه جو صحننه را تحت تاثیر داشته؛ مجدداً سبب بارش مداوم و سنگین باران در سطح شهرستان خواهد شد.

 

وی ادامه داد : بیشینه فعالیت این سامانه، طی امشب تا اواخر وقت امروز (یکشنبه) در نواحي مختلف ، بویژه مناطق سرد سیر پیش بینی می شود.

 

خاموشیان خاطر نشان کرد : بارندگی که گاهی اوقات با وزش باد نسبتاً شدید و رعدوبرق نیز همراه می‌گردد؛ سبب آبگرفتگی معابر عمومی، در برخی مناطق (بخصوص نواحي ياد شده) بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلاب‌ و احتمالاً رگبار تگرگ خواهد شد.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : بارش، علاوه بر ارتفاعات؛ طی ساعاتی از اواخر وقت یکشنبه تا صبح دوشنبه، در گردنه ها و نواحي سردسیر شهرستان ، به شکل برف نیز مشاهده می گردد.

 

وی تشریح کرد : طی روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش دمای شبانه منجر به تشکیل مه صبحگاهی بویژه در مناطق کوهستانی خواهد شد.

 

خاموشیان در پایان گفت : به دنبال این شرایط از اواخر روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، گذر امواج ناپایداری از جو منطقه، در بعضی ساعات سبب بارش هایی در سطح شهرستان می گردد.