پایگاه خبری تحلیلی امروله14:44 - 1396/12/15
امروله گزارش می دهد

6 رویداد مهم شهرستان صحنه در سال ۱۳۹۶

پایگاه خبری امروله : شهرستان صحنه در سال 1396 دارای رویداد های مهمی بود که در این خبر به تعداد مهمی از این رویداد ها اشاره می کنیم.

به گزارشامروله، شهرستان صحنه در سال 1396 دارای رویداد های مهمی بود که در این خبر به تعداد مهمی از این رویداد ها اشاره می کنیم.

 

    همایش عظیم 5 آذر با حضور پنج هزار نفری بسیجیان در صحنه برگزار شد

 

به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج ، همایش 5 آذر با شرکت بیش از 5 هزار بسیجی در سالن ورزشی مجتمع آزادی شهرستان صحنه برگزار شد.

 

 

 

 

حضورحداکثری مردم در انتخابات


مردم ولایتمدارشهرستان صحنه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهروروستا حضوری حداکثری داشته و آراء خودرا به صندوقهای اخذ رای انداختند.

 

 

 

مراسم تودیع ومعارفه فرماندار شهرستان صحنه


 با حکم استاندار کرمانشاه معرفی واز خدمات چند ساله فرماندار اسبق قدردانی شد. دراین مراسم  نورادلیف فرزادی پور بعنوان فرماندارجدید شهرستان معرفی و شهریار عباس آبادی تودیع شد.

 

 

 

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان صحنه

 

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین استانی در مجتمع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام جواد الیاسی به عنوان امام جمعه صحنه منصوب گردید.

 

 

افتتاح کارخانه ایران خودرو در شهرک صنعتی آبباریک صحنه

 

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه که در شهرستان صحنه واقع شده، از مصوبات سفر رهبر معظم‌انقلاب به استان کرمانشاه در مهرماه سال ۱۳۹۰ است که در اول مهر سال ۱۳۹۴ عملیات احداث آن با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

 

 

این کارخانه با هدف تولید سالانه ۱۰۰ هزار خودرو و اشتغالزایی مستقیم بیش از ۵۰۰ و غیر مستقیم صد‌ها نفر احداث شده با حضور معاون اول رئیس جمهور ، کارخانه ایران خودرو کرمانشاه واقع در شهرک صنعتی شهرستان صحنه افتتاح شد.

 

 

 

بیمارستان 64 تختخوابه دکتر معاون شهرستان صحنه با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

 

ساخت این بیمارستان با 32 تخت بیمارستانی از سال 86 آغاز شده بود اما با وقفه ای طولانی مدت روند ساخت آن متوقف شده بود که در سال 96 به بهرداری رسید.

 

 

بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه با زیربنای 5 هزار و 100 متر مربع با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.