به گزارش امروله ،به نقل ازخبرگزاری تسنیم، بیستودومین سالروز تأسیس شرکت هتلهای بینالمللی پارسیان با حضور مدیران ستاد، هتلها و کارکنان هتلهای تابعه شرکت هتلهای بینالمللی پارسیان برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیات الهی و طنین سرود ملی در سالن جشنها و ضیافتهای کوه نور هتل پارسیان اوین و همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در تمام هتلهای گروه پارسیان برگزار شد.
در ابتدای مراسم عبدالعلی مدیر بازاریابی و فروش شرکت هتلهای پارسیان و دبیر این مراسم در بخش آغازین مروری بر تاریخ تجربه 90 سال حضور هتلهای این زنجیره هتلداری در صنعت میهماننوازی، از کلنگزنی هتل قدیم رامسر در سال 1307، تا تأسیس، توسعه و بهروزرسانی دیگر هتلهای پارسیان تا به امروز، شعار سال جدید فعالیت هتلهای پارسیان را رونمایی کرد، سال بیستوسوم، میهماننوازی هوشمند.
در بخش دیگر این مراسم مهندس میرامینی مدیرعامل شرکت هتلهای پارسیان ضمن بیان دلایل انتخاب این شعار برای فعالیت پارسیان در سال بیستوسوم بر تلاش برای استفاده از دانش فنی نوین، هوش مصنوعی و مدیریت هوشمند فرایندها از تهیه و تأمین مواد و امکانات مورد نیاز، تا شیوه مصرف، ارائه خدمات، مدیریت درآمد، هزینه، مدیریت اطلاعات و ارتباطات بازاریابی و استفاده از بسترهای هوشمندی تجاری از جمله پارسا تأکید کردند.
مدیرعامل بزرگترین زنجیره هتلهای 4 و 5 ستاره کشور هویت و بقای هتلهای پارسیان را در گرو خدمت شایسته به مردم و تعهد به میهماننوازی اسلامی و ایرانی دانست.
وی با اشاره به آغاز بیستوسومین سال افتتاح شرکت هتلهای پارسیان، با اشاره به ابعاد مغفول مهماننوازی در هتلها افزود: نزد بسیاری از مسافران بینالمللی، میهماننوازی، صمیمیت و رفتار دوستانه جامعه میزبان عنصری محوری در ارتقای تجربه سفرهایشان محسوب میشود، میهماننوازی خصلتی اجتماعی و پسندیده در کشورهاست.
مهندس میرامینی از کارکنان هتلهای پارسیان خواست به ارائه نمونههای مختلف و الگوسازی در میهماننوازی اسلامی و ایرانی پرداخته و تأکید کرد: با استفاده از پتانسیل ویژگیهای فرهنگی میهماندوستانه به مثابه سرمایه ناملموس توسعه گردشگری در زنجیره هتلها، همکاران ما میتوانند شاهد رشد مجموعههای خود باشند.
در ادامه با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و خسارات ناشی از آن در بدنه صنعت گردشگری، شرکت هتلهای پارسیان را در اجرای مسئولیتهای اجتماعی این گروه وابسته به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان موفق دانست و به بخشی از خدمات هتلهای پارسیان در حمایت از مدافعان سلامت و جهادگران داوطلب مبارزه با این ویروس و خدماترسانی به آسیبدیدگان حوادث طبیعی سالهای 1399 و 1400 در کشور و فعالیتهای ادامهدار ارائه کمکهای مؤمنانه در کنار خیرین اشاره کرد و آن را توفیقی بزرگ و از برکات رویکرد جهادی و انقلابی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دانست.
مهندس میرامینی با اشاره به حدیث «خَیرُ إخوانِکُم مَن أهدى إلَیکُم عُیوبَکُم» هتلهای پارسیان را آماده انتقادات و پیشنهادات برای تسریع حرکت این مجموعه معظم در مسیر بهبود و تعالی دانست و از همکاران خلاق و توانای خود در سراسر کشور خواست در این عرصه با توجه به پیشینه غنی فرهنگی ایران، راههای جدیدی برای نشان دادن این ارزش بیابند.
مدیرعامل شرکت هتلهای پارسیان میهمانانی که نقاط ضعف خدمترسانی و میهماننوازی را به ما یادآور میشوند یاران ما در راه پیشرفت و تعالی دانست که باید از آنها قدردانی کرد.
در پایان مدیرعامل شرکت هتل های پارسیان سال بیستوسوم فعالیت هتلهای 22 گانه پارسیان در 13 شهر کشور را با عنوان پارسیان، سال قدم نهادن در مسیر تحول هوشمند به سوی میهماننوازی اسلامی و ایرانی عنوان کرد و کانون خلاقیت و نوآوری این شرکت را آماده پذیرش ایدههای جدید و هوشمند و همکاری با جوانان خلاق و پرتلاش در زمینههای مختلف مرتبط دانست.
کارکنان هتلهای پارسیان در سراسر هتلهای آن زنجیره با برگزاری مراسم جشن سالروز تأسیس شرکت هتلهای پارسیان در تمامی هتل های 22گانه این روز را گرامی داشتند.