پایگاه خبری تحلیلی امروله11:24 - 1392/03/11

تبلیغات کاغذی لایه سطحی کاندیداها را به مردم نشان می دهد

محمد ودود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: مدل تبلیغاتی در کشور باید تغییر پیدا کند، مدلی که هم‌اکنون در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌شود مدلی غربی است.

مدیرمسئول روزنامه جوان با بیان اینکه این مدل غربی هیچگونه تطابقی با فرهنگ گفتمان اسلامی ندارد، افزود: باید از اعمال نفوذ قدرت و ثروت در تبلیغات ریاست جمهوری جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است در تبلیغات ریاست جمهوری کاندیداها به مقوله صرفه‌جویی نیز دقت لازم را داشته باشند ادامه داد: افزایش میزان استفاده از کاغذ نوعی مصرف‌گرایی است که همان مدل غربی تبلیغات است.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه بهترین روش این است که برای تبلیغات به سمت استفاده از رسانه‌های جمعی نظیر تلویزیون و رادیو برویم، اضافه کرد: اتفاق مهم این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز همین مسئله است که کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه‌های ملی حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: این امر از جهات مختلف حائز اهمیت است که نتایج آن قابل قیاس با چاپ پوستر و کاغذ نیست.

این فعال رسانه‌ای بیان داشت: تبلیغات کاغذی لایه سطحی از کاندیداها را به مردم نشان می‌دهد.

ودود حیدری در ادامه به نامزدهای ریاست جمهوری پیشنهاد کرد که با حضور خود در رسانه‌های مکتوب و ارائه برنامه‌های آتی موجب ایجاد بحث‌های تحلیلی در رسانه‌های مکتوب و در نهایت رونق این دسته از رسانه‌ها شوند.

به گفته مدیرمسئول روزنامه جوان، تحقق امر مزبور موجب رشد و بالندگی مطبوعات می‌شود و از تبلیغات سطحی که فاقد عمق هستند اجتناب می‌شود.