به گزارشامروله، علیرضا راسی در گفتوگو با خبرگزاری دولتی ایسنا، اظهار کرد: اگر به عنوان مثال مرسدس بنز که تقریبا در رده خودروهای لوکس قرار دارد در شهری خراب شود صاحب خودرو مجبور است خودرویش را با چرثقیل به تهران منتقل کند، چون نمایندگی این خودروها در تهران هستند. البته چند نمایندگی در شهرهای بزرگی مثل شیراز و مشهد نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه خودروهای لوکس نمایندگی مجازی در کشور ندارند و بر اساس اعلام وزارت صنعت ورود خودروهای بالای 2500 سی سی به کشور ممنوع است، گفت: برخی خودروها از سالهای قبل وارد کشور شده بودند و این در حالی است که نمایندگی مجازی در کشور ندارند؛ بنابراین اگر مشکلی پیش آید با مراجعه به برخی تعمیرگاهها می توانند خودروی خود را تعمیر کنند ولی نرخ مشخصی ندارد و بر اساس نوع خودرو، تعرفه آنها نیز متفاوت و کاملا توافقی است.
رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران همچنین در رابطه با چگونگی تعیین تعرفه کارواشها توضیح داد: تعرفه کارواشها براساس کلاس و نوع خودرو، سال ساخت یا ارزش خودرو متفاوت بوده و طبیعی است که این تعرفه برای خودروهای با مدلهای مختلف، متفاوت است.
وی یادآور شد: تعرفه پارکینگ و کارواش مشخص است و تعرفهها در این واحدها در معرض دید ارباب رجوع هستند و اگر جایی به هر دلیلی خلاف آن عمل شود، با آن برخورد میکنیم.
به گفته راسی یکی از بهترین رستههای شغلی در این صنف، کارواشیها هستند چون کمترین کار تخصصی را دارند.