پایگاه خبری تحلیلی امروله00:18 - 1403/06/31

فرمانده سپاه صحنه هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

سرهنگ پاسدار محسن دارابی فرمانده سپاه صحنه در پیامی هفته وحدت، میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش امروله ،

متن پیام بدین شرح می باشد

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»؛

 

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا ، تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با آشنا نمودن مردم به خصوص نسل جوان ارزش‌ها با دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزش‌های اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

 

دشمنان این مرز و بوم از ابتدای انقلاب اسلامی  تلاش داشتند با هجمه به اتحاد مسلمانان و ملت بزرگ ایران اهداف شوم خود را در منطقه و کشور‌های اسلامی پیاده سازی کنند، اما به دلیل اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان و حضور در صحنه و یکپارچگی مردم کشورمان به آرزوی خود دست نیافتند

 

هفته دفاع مقدس يادآور ایثار و استقامت مردان و شيرزنانی است كه در لبيک به فرمان امام ره در دفاع از كيان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرين انقلاب اسلامی افزودند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، هفته دفاع مقدس و هفته وحدت را به عموم مردم شهرستان صحنه ،خانواده های معزز شهدا، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.