بیمارستان 540 تخت‌خوابی جایگزین بیمارستانهای‌ فرسوده کرمانشاه نیست

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 284019|10:58 - 1394/02/20
نسخه چاپی
بیمارستان 540 تخت‌خوابی جایگزین بیمارستانهای‌ فرسوده کرمانشاه نیست
معاون‌ درمان دانشگاه علوم‌ پزشکی استان کرمانشاه از کلنگ‌زنی بیمارستان 540 تخت‌خوابی کرمانشاه در نیمه ابتدای سال ‌جاری خبر داد.

به گزارشامروله، 

دکتر رضا شتابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه ‌کرمانشاه، اظهار کرد: در حال ‌حاضر پیگیر افزایش تعداد تختهای این‌ بیمارستان از 540 تخت به 750 تخت هستیم.

وی تصریح کرد: در این ‌زمینه موافقت اداره‌کل راه و شهرسازی را گرفته‌ایم و پیگیر اخذ موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش ‌پزشکی از نظر سطح ‌بندی بیمارستانی هستیم.

معاون‌درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در خصوص اعتبار این ‌طرح، اظهار کرد: هر تخت‌ بیمارستانی نیاز به 80 تا 100 مترمربع زمین دارد و برای هر مترمربع زمین بیمارستانی نیز 80 تا 120 میلیون ‌تومان اعتبار لازم است.

وی تصریح کرد: تمام اقدامات در زمینه شروع ساخت این‌ بیمارستان از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه انجام شده و مابقی کار برعهده اداره‌کل راه و شهرسازی است.

شتابی با اشاره به تعیین زمین‌ساخت بیمارستان 540 تخت‌خوابی در روبروی بیمارستان «سینا»، مجاور باغ‌گلها اظهار کرد: در حال‌حاضر کارهای مربوط به تملک زمین درحال انجام است.

معاون‌درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: از آنجا که نسبت به برنامه‌چهارم توسعه کمبود تخت در استان داریم، در کنار ساخت این ‌بیمارستان، بیمارستانهای امام‌خمینی (ره) و بیمارستان معتضدی که تا پیش از این قرار بود با ساخت‌بیمارستان 540 تختخوابی فعالیت آنها خاتمه یابد، همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.